Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi

119.308 50.964

 

Dergimiz 2011 yılından itibaren Adıyaman Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi çatısı altında Eğitim Bilimleri alanında yayın kabul etmekteyken, daha iyi indekslerde taranmak için yönetimimiz tarafından bağımsız şekilde yayın hayatına devam etmesine karar verilerek, Aralık 2014 tarihinden itibaren DergiPark çatısı altında yayın kabulüne başlamıştır. Dergide Eğitim Bilimleri alanında Türkçe veya İngilizce dillerinde yazılmış özgün, nitelikli bilimsel çalışmalara yer verilmektedir.

Son yıllarda TÜBİTAK’ın üzerinde çalıştığı ve Ulusal Dergi Sistemleri (UDS) adını verdiği sistem yürürlüğe konulmuştur. Mevcut çalışmaların değerlendirilme süreci bu web adresinden sürdürülmektedir. Ancak yeni makale başvurularınızı www.dergipark.gov.tr/adyuebd adresinden kabul etmekteyiz. Yapacağınız katkılardan ötürü şimdiden teşekkür ederiz.

Yayın Kurulu


Cilt 6, Sayı 2

İçindekiler

İçindekiler PDF
 

Makaleler

Doğal Sayı Sistemindeki Özellikleri Genelleme Yoluyla Görünür Kılma Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Cebire Geçişlerinin İncelenmesi PDF
Yaşar AKKAN, Adnan Baki
Mühendislik Öğrencilerinin Kavram İmajları Üzerine Bir Çalışma: Fonksiyon Nedir? PDF
İlyas YAVUZ, Tuğba HANGÜL
Öğretmen Adaylarının Matematik, Matematik Öğretimi ve Matematik Öğrenmeye İlişkin İnançları PDF
Adem DURU, Resul GÖL
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz-yeterlik Algılarının Belirlenmesi: Kaygı ve Tutum Faktörleri PDF
Muhammet DORUK, Mesut ÖZTÜRK, Abdullah KAPLAN
8. Sınıf Öğrencilerinin Genel Kültür Seviyelerinin Belirlenmesi PDF
Sevilay KARAMUSTAFAOĞLU, Süleyman YALNIZ
Mustafa Ruhi Şirin Hikâyelerinin Okunabilirlik Açısından İncelenmesi PDF
Bekir KAYABAŞI, Mehmet YILMAZ, İbrahim DOYUMĞAÇ
Serbest Etkinlikler Dersinin Amacına Hizmet Etme Derecesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi PDF
İsmail SARİKAYA, Semra ŞEN
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Özel Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi PDF
Şükran UÇUŞ


Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.


ISSN: 2149-2727