Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

701.085 342.727

Sayın Yazarlar,

Son yıllarda TÜBİTAK’ın üzerinde çalıştığı ve Ulusal Dergi Sistemleri (UDS) adını verdiği sistem yürürlüğe konulmuştur. Mevcut çalışmaların değerlendirilme süreci bu web adresinden sürdürülmektedir. Ancak yeni makale başvurularınızı dergipark.gov.tr/adyusbd adresinden kabul etmekteyiz. Yapacağınız katkılardan ötürü şimdiden teşekkür ederiz.

Yayın Kurulu


Yıl:2017 Sayı: 25

İçindekiler

İçindekiler PDF
 

Makaleler

A PORTRAIT OF THE TRANSLAUTHOR IN DON QUIXOTE PDF (English)
TAHSİN ÇULHAOĞLU
FORMASYON DERSİ ALAN TARİH ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ PDF
TEKİN ÇELİKKAYA
OTİZMİ OLAN ÇOCUKLARIN GEÇİŞLER SIRASINDA SERGİLEYEBİLECEKLERİ PROBLEM DAVRANIŞLARI ÖNLEMEK ÜZERE KULLANILAN GEÇİŞ STRATEJİLERİ PDF
EMRAH GÜLBOY, ŞERİFE YÜCESOY ÖZKAN
OYUN DESTEKLİ KESİR ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: VİDEO DESTEKLİ BİR ÇALIŞMA PDF
RAMAZAN GÜRBÜZ, MEHMET GÜLBURNU, SEDA ŞAHİN
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME ANLAYIŞLARININ, FİZİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARINI, FİZİK ÖĞRENME ÖZ-YETERLİLİKLERİNİ VE FİZİĞE YÖNELİK İLGİLERİNİ YORDAMA GÜCÜ PDF
SERKAN KAPUCU
OKUL ÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİNDE OKUYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME BİÇEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI PDF
ONUR KÖKSAL, ASUDE B. DAĞAL
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SIĞINMACILARA BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ PDF
AHU TANERİ, ZAFER TANGÜLÜ
ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM İNANÇLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI PDF
CELAL TEYYAR UĞURLU, HİLAL ÇALMAŞUR
II. MEŞRUTİYET DÖNEMİNDE İSTANBUL’DA YAYIMLANAN BAŞLICA MECMUALARDAKİ EĞİTİM BİLİMLERİ İLE İLGİLİ MAKALELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ PDF
ALİ ÜNİŞEN, HİKMET YILDIRIM CELKAN
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF UYUM VE HAZIRLIK PROGRAMI’NIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ PDF
NURTAÇ ÜSTÜNDAĞ, ADİL TÜRKOĞLU
WALLACH’IN OLUŞTURDUĞU ÖRGÜT KÜLTÜRÜ TİPLERİNİN KARİYER YÖNETİM UYGULAMALARINA ETKİSİ: TURİZM SEKTÖRÜNDE ARAŞTIRMA PDF
GÜL GÜN
ADIYAMAN İLİ DIŞ TİCARETİNİN YAPISI PDF
İSMAİL UKAV


Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.


ISSN: 1308-7363