Current Research in Education

18.347 11.097

DERGİMİZ 31.10.2016 TARİHİ İTİBARİYLE DERGİPARK UDS SİSTEMİ ÜZERİNDEN ÇALIŞMALARINIZI KABUL EDECEKTİR. YENİ SİSTEM İÇİN:

http://dergipark.gov.tr/crd LİNKİNİ KULLANINIZ.

Current Research in Education Dergisi eğitim bilimleri alanında nitelikli makale ve derlemelerin yer aldığı uluslararası hakemli akademik bir dergidir. Derginin yayın dili Türkçe ve İngilizcedir ve dergi yılda 3 kez yayınlanmaktadır. Daha fazla bilgi için www.aizonia.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

2015 yılı dergi istatistikleri:

Kabul oranı: %54

Değerlendirme süresi (gün): 64

Yayınlanmaya kadar geçen süre (gün): 37

Current Research in Education dergisi 2. sayısını incelemek için linki tıklayınız  PDF


Dergi ana sayfa görseli

19 Aralık 2015 tarihinde Aizonia Ödülleri kapsamında Türkiye'de ilk kez 'En İyi Hakem Ödülü' verilmiştir. T.C. Ankara 63. Noterliği ve Av. Rasim Kubilay Ünlü'nün tüm hakem isimlerinin gizli tutularak titizlikle yürüttüğü ödül sürecinin sonunda Current Research in Education dergisinin 2015 yılı 'En İyi Hakem Ödülüne';

Atatürk Üniversitesinden Yrd. Doç. Dr. İsmail SEÇER layık görülmüştür.

 

Aizonia Ödülleri Üst Kurulu

Prof. Dr. Yücel ÜNAL 

Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi

Rektör Yardımcısı

Prof. Dr. Semra MİRİCİ

Gazi Üniversitesi Öğretim Üyesi

Doç. Dr. Arif SARIÇOBAN

Hacettepe Üniversitesi Öğretim Üyesi

Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü 

Müdür Yardımcısı

Current Research in Education Hakem Değerlendirme Jürisi

Prof. Dr. Selahattin GELBAL (Jüri Başkanı)

Hacettepe Üniversitesi Öğretim Üyesi

Doç. Dr. Ali Ekber ŞAHİN

Hacettepe Üniversitesi Öğretim Üyesi

Doç. Dr. Tevfik Paşa CEPHE

Gazi Üniversitesi Öğretim Üyesi

Gazi Üniversitesi Rektör Danışmanı

 

                                                  

 

Current Research in Education;

(i) J-Gate

(ii) Research Bible

(iii) Türk Eğitim İndeksi

(iv) Advanced Science Index

indekslenmektedir.



Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.


ISSN: 2149-6285