International Journal of Active Learning

10.761 2.416

'International Journal of Active Learning' (IJAL) uluslararası düzeyde yayın yapan ve kâr amacı gütmeyen akademik bir dergidir, Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda en az iki defa online olarak yayınlanır, yayın dili Türkçe ve İngilizcedir.

IJAL; eğitim bilimlerinin ve alan eğitiminin tüm alanlarında, aktif öğrenme ile ilgili sorunları inceleyen, bu sorunlara çözüm önerileri sunan ve mesleki gelişme/yenilikleri içeren çalışmaları dikkate almaktadır. Dergimiz, bu bağlamda yapılan karma, nicel veya nitel araştırmaları, en son literatürü kapsamlı biçimde değerlendiren meta-analiz çalışmaları, model önerileri ve benzeri özgün yazıları yayınlamaktadır.

'International Journal of Active Learning' farklı kurum ve ülkelerden gönderilen çalışmaları da kabul etmektedir.

ISSN-0103131

Saygılarımızla…

 


Dergi ana sayfa görseli

Cilt 1, Sayı 2 (2016)

Editör mesajı,

IJAL (International Journal of Active Learning) dergisinin ikinci sayısını yayınlamış bulunmaktayız. 

  Degimizin bu sayısının oluşturulmasında emeği geçen başta hakemlerimiz olmak üzere değerli alan editörlerimiz ve danışma kurulumuza sonsuz teşekkür ederiz. 

İçindekiler

Makale

YEDİNCİ SINIF VÜCUDUMUZDA SİSTEMLER ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİ UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL YARATICILIĞINA ETKİSİ PDF
Burak KİRAS, Behiye BEZİR AKÇAY
HÜCRE BİYOLOJİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA DAYALI BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARI ÜZERİNE ETKİSİ PDF
Fatih MATYAR, Hacer PEKEL
TEKNOLOJİ VE TASARIM ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ PDF
Can SERDAR, Egemen CEYLAN, Mahmut DALKIRAN
ITEC(KATILIMCI SINIFLAR İÇİN YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER) PROJESİ KAPSAMINDA EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ SÜRECİ PDF
Can SERDAR, Mehmet MUHARREMOĞLU
YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARI ÜZERİNE ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI PDF
Hülya AKDEMİR, Mehmet KARAKUŞ


Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.