Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896)

79.498 41.283

JCER (ISSN 2148-2896) dergisi uluslararası hakemli bir dergidir. 2013 yılında yayım hayatına başlamıştır. Yılda iki kez olmak üzere yayımlamaktadır. Dergi Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlamaktadır. 

Abstracting and Indexing : Index Copernicus, Directory of Open Access Journals (DOAJ), Ulrichs, DRJI, Cite Factor, OAJI, NewJour, Research Bible, ASOS, Turk Eğitim İndeksi, Akademik Dizin,  Google Scholar, SCIPIO, Academic Keys, Scientific Indexing Service tarafından dizinlenmektedir.

 

 

 

Diğer indeksler için başvu

 


Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 3.0 Unported License. ile lisanslanmıştır.

 



Creative Commons License 
JCER'de yayınlanan tüm içerik ve makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır. 

 


Journal of Computer and Education Research
ISSN 2148-2896 (Online)
Copyright © JCER

 


Year:2017 Volume:5 Issue: 9

Tüm sayı

Tüm sayıyı göster veya indir EDITORIAL BOARD CONTENTS REFEREE BOARD

İçindekiler

Editörden

From Editor PDF (English)
Tamer KUTLUCA
From Guest Editor PDF (English)
Özcan DEMİREL

Makaleler

İlkokul Öğrencilerinin “Yuva” Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları: Hayat Bilgisi Dersinde Nitel Bir Analiz Örneği TAM METİN
Gülay EKİCİ, Havva ILGIN BİLİCİ
MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİ ALMIŞ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKUMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI TAM METİN
Erhan GÖRMEZ
DESIGNING UNDERGRADUATE CURRICULUM FOR MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS (MIS) EDUCATION: A COMPARISON OF THE MIS PROGRAMS OF TURKISH UNIVERSITIES WITH THOSE OF GLOBAL UNIVERSITIES FULL TEXT (English)
Eyüp AKÇETİN
ANALYSIS OF QUESTIONS ABOUT FRACTIONS IN THE FIFTH GRADE MATHEMATICS TEXTBOOKS WITH RESPECT TO TIMMS COGNITIVE PROCESS SKILLS LEVELS FULL TEXT (English)
Melike TURAL SÖNMEZ
THE POSSIBLE EFFECTS OF COMBINED READING ACTIVITIES ON THE DEVELOPMENT OF SILENT READING RATE FULL TEXT (English)
Pınar UYANIKER
MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ -KISA FORMU İLKOKULUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI TAM METİN
Güney HACIÖMEROĞLU
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KÜMELER ÜNİTESİNDE YER ALAN TEMEL KAVRAMLARA İLİŞKİN MATEMATİKSEL BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ TAM METİN
Nurullah YAZICI, Mehmet Nuri KÜLTÜR



Creative Commons License 
JCER'de yayınlanan tüm içerik ve makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır. 

All articles published in JCER are licensed with "Creative Commons Attribution 4.0 International License".