Cilt 10, Sayı 37 (2015)

İçindekiler

Makaleler

Kırılgan Beşlide Satın Alma Gücü Paritesi (SAGP) Hipotezinin Test Edilmesi PDF
Ismail CEVIS, Resat CEYLAN
THE IMPORTANCE OF WINDSURF SCHOOLS IN TOURISM: THE CASE OF ALAÇATI PDF
Nilgun AVCI, Sukriye Melike BARISIK
Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması PDF
Ozgur KILINC
THE DEPICTION OF WOMEN’S SUFFRAGE IN TURKEY IN THE EDITORIAL CARTOONS OF THE ERA PDF
Gokcen BASARAN INCE
Aile İşletmelerinde Yönetim Devri ve Temel Kurumsallaşma Uygulamaları: Ege Otomotiv Derneği Üyeleri Çalışması PDF
Mutlu PEKSAYGILI, Mehmet Ufuk TUTAN
Doğrudan Yabancı Yatırımların CO2 Emisyonuna Etkisi: Kirlilik Hale Hipotezi mi Kirlilik Cenneti Hipotezi mi? PDF
Feyyaz ZEREN
Türkiye’de Modern Banyonun Değişimi: Dergi Reklamları Üzerinden Bir Değerlendirme PDF
Aysun AYTAC, Sebnem TIMUR OGUT
TELEVİZYON REKLAMLARINA YÖNELİK KAÇINMA DAVRANIŞI VE “BAŞKALARININ VARLIĞI”NIN ETKİSİ PDF
Yesim ULUSU, Serap BATUHAN, Hasan Kemal SUHER


ISSN: 1305-970X