Cilt 11, Sayı 41 (2016)

Journal of Yaşar University/January

İçindekiler

Editoryal

EDİTÖRDEN PDF
Deniz OZDEMIR

Makaleler

Mühendislerin Sosyal Medya ve İnternet Gazeteciliği Kullanım Alışkanlıkları PDF
Duygu DUMANLI KURKCU, Cengiz KURKCU
Spor Kulüpleri Ve Marka: İletişim Fakültesi Öğrencileri Örneğinde Bir Araştırma PDF
Fuat USTAKARA, Mustafa AYDEMIR
Türkiye’de Halka Açık Bankaların Faiz Gelirleri, Faiz Giderleri, Vadeli Mevduat Faiz Oranları, Nakit Değerler Ve Merkez Bankası Tutarlarının Etkileşimi: 8 Özel Banka Üzerinde 11 Yılın Panel Veri Analizi PDF
Osman TURGUT
Elaboration Likelihood Model (ELM) In Print Advertisements: A Content Analysis of Advertisements Which Is Positioned In Special and General Interest Magazines PDF
Gulbin DURMAZ, Hasan Kemal SUHER, Cisil Sohodol BIR
Linking Organizational Identification with Individual Creativity: Organizational Citizenship Behavior as a Mediator PDF
Mustafa KESEN


ISSN: 1305-970X