Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

1.368.907 559.203

ÖNEMLİ DUYURU

Dergimize yeni makale kabulü yeniden başlamıştır.

Dergimize ev sahipliği yapan Dergipark ADS'den (Açık Dergi Sistemi) UDS'ye (Ulakbim Dergi Sistemi) geçiş yapmıştır. Bu geçiş sonrasında dergimize yayınlarınızı yüklemek için http://dergipark.gov.tr/mkusbed adresindeki için UDS sayfamızı ziyaret ediniz.

Yeni UDS sisteminde de eski giriş bilgileriniz (e-posta adresi ve şifre) kullanılmaktadır. Eğer sisteme girişte sorun yaşarsanız (ulakbim.dpdestek@tubitak.gov.tr) adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.

Sisteme giriş sorunları dergimize özgü olmayıp, Dergipark ev sahipliğindeki bütün dergiler için geçerlidir. Sisteme bir kez giriş yaptığınızda Dergipark ev sahipliğindeki bütün dergilere erişim sağlayabileceksiniz.

Dergimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür eder, iyi çalışmalar dileriz.


 

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi yılda dört kez (Mart, Haziran Eylül ve Aralık) yayımlanan sosyal bilimler içerikli akademik bir dergidir.

Dergimize yazınızı yükleyebilmeniz için Hesabım \ Profilimi düzenle seçeneğinde Yazar butonunun işaretlenmiş olması gerekekmektedir.

Hakem sürecinin başlatılabilmesi için yazınızı öncelikle yazım kurallarımıza göre düzenleyiniz.


Dergimiz, aşağıdaki veritabanları ve endekslerde taranmaktadır.


                                  

  



Duyurular

 

Dergimize Yazı Yükleyecek Yazarların Dikkatine

 
Bu uyarıya göre yüklenmeyen yazılar dikkate alınmayacaktır.  
Yayın tarihi: 2016-07-29 Daha fazla...
 
Diğer duyurular

Cilt 14, Sayı 37 (2017)

Tüm sayı

Tüm sayıyı göster veya indir PDF

İçindekiler

Makaleler

ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK ÖZYETERLİKLERİ VE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ PDF
vildan donmuş, Burhan Akpunar, Mehmet Eroğlu
I. KADEME ÖĞRENCİLERİ İÇİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI PDF
Özlem Ulu Kalın, Yavuz Topkaya
YOZGAT’TA ÖĞRENCİ BAŞARISI: BAŞARI ENGELLERİ VE BAŞARIYI ARTIRMAK İÇİN YAPILABİLECEKLER PDF
emine babaoğlan
MOBBİNG ve İŞ PERFORMANSINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ PDF
Orhan Çınar, Esra Nur AKPUNAR
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARA VERİLEN DEĞERLER EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ PDF
Serpil Pekdoğan, Halil İbrahim KORKMAZ
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONLARI İLE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ /THE RELATIONSHIP BETWEEN CHARACTERİSTİCS OF PRİMARY SCHOOL TEACHERS AND THEİR MOTİVATİONS PDF
Cennet Göloğlu Demir, Engin Demir, Yavuz Bolat
SINIF ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK HİZMET İÇİ EĞİTİM MODEL ÖNERİSİ PDF
ümran şahin, ADİL TÜRKOĞLU
A Transnational Feminist Analysis of Kay Adshead’s The Bogus Woman (2001) PDF (English)
Nursen Gömceli
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SAVAŞ VE BARIŞ KAVRAMLARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI PDF
Fikriye Kanatlı, Sinan Schreglmann
ERGENLERDE UTANGAÇLIK, KENDİNİ GİZLEME VE SOSYAL MEDYA TUTUMLARI İLİŞKİSİ PDF
Binaz Bozkur, Mehmet Gündoğdu
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEBQUESTLERDE KULLANDIKLARI BAĞLAMLARIN İNCELENMESİ PDF
H. Bahadır YANIK
Lise Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri ve Teknolojiyi Bütünleştirme Öz-Yeterlilikleri/ An Examination of In-Service Secondary Mathematics Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge and Their Technology Integration Se PDF
FİRDEVS İCLAL KARATAŞ, FATMA ASLAN TUTAK
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÜNEŞ, DÜNYA VE AY İLE İLGİLİ ZİHİNSEL MODELLERİ PDF
Gonca Harman
ZİYARETÇİLERİN “ADANA-ULUSLARARASI PORTAKAL ÇİÇEĞİ KARNAVALI-2015” ALGISI VE MEMNUNİYETLERİ/THE SATISFACTION AND PERCEPTIONS “ADANA- INTERNATIONAL ORANGE BLOSSOM CARNIVAL-2015” OF THE VISITORS PDF
OYA BERKAY KARACA, OYA YILDIRIM, A. CELİL ÇAKICI
KAHRAMANMARAŞ ARKEOLOJİ MÜZESİ’NDEN BİR GRUP URARTU ESERİ PDF
Davut Yiğitpaşa, Süleyman Can
TEMEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNİN İNCELENMESİ PDF
ZEHRA KESER ÖZMANTAR, YUNUS EMRE ÇETİN
THE REALISTIC REASONS FOR UNREALISTIC SOLUTIONS OF PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS IN NON-STANDARD WORD PROBLEMS: THE EXAMPLE FROM TURKEY PDF (English)
Çiğdem KILIÇ


ISSN: 1304-429X